Fer proves d’ús en aquesta nova aplicació

Com per nosaltres aquesta aplicació era nova que no l’havíem utilitzat mai, doncs la vam estar testejant fent uns bons prompts per haver que ens feia per a l’aplicació, també es podia veure la part del codi per si volíem modificar alguna part en específic, i veure l’aplicació en mode presentació.